יתרונות מעטפת שירותים פיננסיים לעסק במקום אחד

כל עסק חייב לשמור על התנהלות פיננסית בריאה. אין זה משנה אם מדובר בנותן שירות שהוא איש אחד או בעסק גדול עם עובדים ומשכורות. ברגע שבעל העסק אינו יודע מה קורה בסביבת הכספים שלו, הוא עלול למצוא את עצמו בלתי מוכן לתשלומים ולמתן משכורות, וכל הוצאה הופכת לבעייתית. ניהול נכון של הכספים צריך להיות מקצועי ולהתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

ליווי פיננסי מלא
ליווי פיננסי מלא לעסק כולל פעולות שונות, ועל אף שישנם עסקים אשר יכולים לבצע חלק מהן באופן עצמאי, עדיף תמיד לבצע אותן בצורה מקצועית ובעזרת בעלי ניסיון עשיר בתחום. השירותים הפיננסיים כוללים הנהלת חשבונות, ניהול תזרים מזומנים והפקת דוחות. הנהלת חשבונות היא פעולה בסיסית אותה כל עסק חייב לבצע. העסק חייב להתנהל מול רשויות המס באופן חוקי ולבצע את כל הפעולות החשבוניות במקצועיות. כאמור, גם ניהול תזרים מזומנים הוא חלק מהליווי הפיננסי לעסק. רק עסק אשר יודע מה מצבו הפיננסי בעבר, בהווה ובעתיד, יכול לקבל החלטות נכונות לגבי הוצאות הכספים. בנוסף, הפקת דוחות רווח והפסד, רווח למוצר, מאזנים וכיוצא באלה משקפים לעסק מה מצבו ומאפשרים לו לקבל החלטות פיננסיות נכונות.

לדעת בכל רגע נתון מה מצבו הכלכלי של העסק
מעטפת שירותים פיננסיים הניתנת על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום ובעלי ניסיון בליווי פיננסי לעסקים, יכולה להפוך את העסק לרווחי. העסק יכול לפנות ולקבל מידע בכל רגע נתון, יש לו עם מי להתייעץ על מצבו הכלכלי וכדאי שאותו גורם יהיה לא רק מקצועי אלא גם אובייקטיבי, וידע לספק תשובות לאחר בחינת הנתונים הכלכליים ולא מתוך תחושה.

הוזלת עלויות מימון ושיפור המצב פיננסי
ליווי פיננסי מול המערכות הכלכליות השונות לרבות הבנקים והתנהלות מול רשויות המס השונות, מאפשר לעסק לשפר את מצבו הפיננסי תוך הפחתת עלויות. שירות פיננסי חיצוני יכול לייצג את העסק מול הגופים השונים, לעשות זאת במקצועיות ולהעמיד את הצרכים האמתיים שלו בראש סדר העדיפויות.

שירות במיקור חוץ
שירותי מיקור חוץ הופכים להיות פופולאריים יותר ויותר בשנים האחרונות, וזאת בשל היתרונות הרבים שהם מכניסים לעסק:
• אין צורך בהוצאת משכורות – הוצאת משכורת מהעסק איננה עניין של מה בכך. במיקור חוץ עבור שירותים פיננסיים נחסכת משכורת, על כל המשתמע מכך, כולל תשלומים עקיפים רבים ויקרים.
• השירות אינו דורש מקום – ברגע שהשירות ניתן ממקור חיצוני והעסק אינו מעסיק עובד פנימי לשם כך, הוא אינו זקוק למקום פיזי לצורך הפעילות הפיננסית.
• מקצועיות – העסק צריך לדעת מה מצבו הפיננסי ולקבל דוחות אובייקטיבים שנערכו על ידי אנשי מקצוע שרואים את התמונה השלמה ומנוסים בעבודה מול גופים ועסקים שונים.
• זמינות – חברה ששמה בראש מעייניה את העסק המטופל תוכל לתת לו שירות בזמינות גבוהה. היתרון של מיקור החוץ הוא היכולת לפנות משאבים ולהתרכז רק בתחומים המקצועיים של העסק עצמו.

אנחנו בהולמנ'ס נהול פיננסי יד ביד, נשמח לעמוד לרשותכם עם האצבע על הדופק כדי לדאוג ליציבות הפיננסית שלכם בעסק. צרו אתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת הכרות.