שירותי ייעוץ עסקי

הקמת עסק חדש ואתה מתקשה להגיע למעגל לקוחות רחב מספיק? יש לך עסק שפועל כבר מספר שנים ומספק לך פרנסה יפה, אבל כעת אתה מאמין שהגיע הזמן לטפס מדרגה נוספת? אחרי עשרות שנות הצלחה, התוצאות עסקיות ירדו ברווחיות ונקלעת לחובות? לא משנה באיזה מצב אתה נמצא, חברת הולמנס לייעוץ וליווי עסקי-כלכלי תשמח לעזור לך להגשים את היעדים העסקיים שלך, תוך כדי הכוונה מקצועית, בניית תכניות עסקיות וליווי צמוד לאורך התהליך.

מה זה בעצם ייעוץ עסקי?

שירות עסקי הוא כלי חשוב בהצלחה של כל עסק – קטן, בינוני או גדול, ומטרתו לתת הכוונה מקצועית למקבלי ההחלטות בעסק, לסייע ולשפר את תהליכי הניהול והעבודה ולהגדיל את הרווחים. כאשר אתם בוחרים בשירות הייעוץ העסקי של הולמנ'ס אתם מקבלים לא רק ליווי צמוד של מיטב המומחים אלא גם סט רחב של כלי עבודה איכותיים שיסייעו לכם לקבל החלטות נבונות, לפעול בצורה נכונה, לצמצם את העלויות ולהגדיל את הרווחים. אלו הם רק חלק מהכלים האיכותיים שנעניק לכם:

  • תכנית עסקית אפקטיבית ומפורטת – אנו נבנה עבורכם תכנית עסקית אשר לוקחת בחשבון את ביצועי העסק עד כה ואת היעדים אליהם אתם שואפים להגיע .

ונציג בפניכם את הדרך הבטוחה לשם. התכנית נבנית על ידי מומחים עסקיים על בסיס נתונים היסטוריים ובהתאם לתחזיות של בית העסק שלכם בכפוף לתחזיות השוק כולו. בנוסף, תקבלו תכנית עבודה שנתית אשר תסייע לכם להתמקד בדברים ההכרחיים בכל אחד מהשלבים.

  • בניית תחשיב לתמחור מוצרים – תמחור מוצרים הוא אחד מהיסודות המשמעותיים ביותר בהצלחה של כל עסק ולשם כך נדרשת מומחיות וניסיון רב . כיצד תוכלו לדעת שאתם לא גובים מעט מדי עבור השירותים או עבור המוצרים שאתם מציעים? אולי אם תפחיתו מעט את המחיר תוכלו לצבור קהל חדש של לקוחות? המומחים של הולמנס יבצעו עבורכם, תחשיב איכותי לתמחור אפקטיבי של המוצרים השונים שאתם מציעים.
  • ניתוח רווחיות על פי מגזר פעילות – עסקים רבים נכשלים במבחן ההכוונה שלהם לצרכי השוק. אנו נבדוק לעומק מהיכן נובעים הרווחים שלכם ונסייע לכם להכווין את הפעילות העסקית ולהשקיע את המשאבים כך שתגדילו את הפעילות במגזרים הרווחיים ותצמצמו את ההשקעה באפיקים שאינם מניבים רווח משמעותי.
  • בקרה תקציבית שוטפת – אנחנו נשארים אתכם, בוחנים את הדו"חות הכספיים שלכם, בודקים מהיכן מגיע הכסף ולאן הוא הולך ומוודאים שאתם בדרך הנכונה. בכל פעם שנזהה נתונים חריגים או אופציה להגדלת הרווחים ננתח את הסיטואציה באופן מקצועי וננחה אתכם כיצד לפעול.

מי אנחנו ובמה אנחנו מאמינים?

חברת הולמנס בע"מ הוקמה על ידי אילנה הולמן, אשת תעשייה מצליחה אשר שימשה בעברה כסמנכ"לית כספים בחברות מסחריות, בחברות תעשייתיות מובילות, בחברות קיבוציות ובחברות ציבוריות. לאחר שנים רבות בהן צברה ניסיון והתמחתה בניהול עסקי, בחרה אילנה להנגיש את הידע שצברה, את השקפת עולמה ואת יכולות הניהול המוכחות שלה לכל מי שמעוניין בכך. מאז שהקימה את הולמנס בע"מ בעשור השני של שנות האלפיים, מלווה אילנה עסקים רבים ברחבי הארץ ומסייעת להם לטפח את עצמם, להתקדם ולפרוח מבחינה עסקית ואישית.

בהולמנס בע"מ אנחנו מאמינים ביחס אישי ובליווי צמוד בהתאם לצרכי הלקוח. נשמח להצטרף למסע שלך בכל עת – כשהרעיון להקים עסק רק עלה בראשך, בשנים הראשונות לפעילותו או לאחר עשרות שנים. אנו בטוחים שבכל שלב נדע לתת לך את הערך המוסף, את ההנחיות הנכונות ואת עצות הזהב בהתאם ליכולות הכלכליות ולשאיפות האישיות שלך. כמו כן, בחברת הולמנס בע"מ אנחנו דואגים להישאר איתך גם לאחר שהושגו היעדים, לסייע לך לסמן את המטרות הבאות ולהתוות את הדרך אליהן. גם אתה רוצה תמיכה מקצועית וליווי עסקי מצד מיטב המומחים של הולמנס? פנה אלינו עוד היום ונשמח להצטרף אליך.